Szanowni Państwo,
Prosimy o czytelne wypełnianie dokumentów. W paczce zwrotnej powinien znajdować się PARAGON, PROTOKÓŁ ZWROTU/REKLAMACJI, TOWAR
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Jeśli masz pytania napisz: reklamacje@kwiatyzmydla.pl
Zwracaną rzecz wraz z dowodem zakupu zwróć do nas niezwłocznie na adres: Al. Konstytucji 3 maja 34 , 96-200 Rawa Mazowiecka koniecznie z dopiskiem DZIAŁ ZWROTÓW I REKLMACJI , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Jeśli prześlesz do nas paczkę w której będzie brakowało któregoś z obligatoryjnych dokumentów - ZWROT NIE ZOSTANIE ROZPATRZONY POZYTWYNIE. PRZYPOMINAMY W PACZCE ZWROTEJ MUSI ZNAJDOWAĆ SIĘ: PARAGON PROTOKÓŁ, TOWAR
Dokonane przez Ciebie płatności, na zasadach wskazanych w regulaminie- zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie PACZKI ZWROTNEJ
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Dokumenty do pobrania: Odstąpienie od umowy (kliknij w link-dokument pdf)
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Jeśli masz pytania napisz: e-mail: reklamacje@kwiatyzmydla.pl
Reklamowany towar należy wysłać wraz z obligatoryjnym dokumentami na adres: Al. Konstytucji 3 maja 34, 96-200 Rawa Mazowiecka z dopiskiem DZIAŁ ZWROTÓW I REKLMACJI
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
JEŚLI PRZEŚLESZ DO NAS PACZKĘ W KTÓREJ BĘDZIE BRAKOWAŁO KTÓREGOŚ Z OBLIGATORYJNYCH DOKUMENTÓW REKLMACJA NIE ZOSTANIE ROZPATRZONA POZYTWNIE.
Dokumenty do pobrania: Reklamacja (kliknij w link - dokument pdf)
ZWROT ZA NIEWYSŁANE ZAMÓWIENIE dokument do pobrania pobierz tutaj